Menu

piątek, 27 lutego 2015

50 Twarzy Greya, Postanowienia - nie tylko na nowy rok i Top 10 ulubionych piosenek :)

Siemka! Ulubieńcy pewnie będą jakoś w przyszłym tygodniu, ale stwierdziłam że głupio będzie jeśli będę milczeć przez prawie 3 tygodnie nie? Dobra, przejdźmy do tematu. 50 Twarzy Greya - filmu nie oglądałam, bo by mnie pewnie do kina nie wpuścili, bo 16 mam tylko rocznikowo. Mam zamiar przeczytać książki, ale to dopiero w marcu jakoś :) Co mnie tknęło akurat na to? Z reguły nie lubię czytać i oglądać tego co jest aktualnie popularne, ale jak usłyszałam że "Love me like you do" (Ellie Goulding) jest właśnie z tego filmu to strasznie chciałam to obejrzeć. Stwierdziłam, że najpierw przeczytam książki a dopiero potem zabiorę się za filmy. Po mojemu mądra decyzja, więc czekam teraz do marca na książki :3

 No piękne po prostu...

Co do postanowień, to uważam, że nie tylko na nowy rok można się zmieniać więc nie dawno powiedziałam sobie, że znajdę więcej znajomych. Zaczęłam od okolicy, w której się znajduję. Wiele osób w moim wieku mieszka niedaleko mnie, a z większością zwyczajnie nie mam kontaktu, ba nawet ich nie znam. Fajnie jest mieć dużo znajomych chociażby dlatego, że zawsze jest z kim pogadać albo gdzieś wyjść. Zamierzam odnowić stare znajomości, nawiązać nowe i naprawić te, które jakoś się zepsuły. Ogólnie, zaczynam od nowa praktycznie :) 
Dobra! No to topka piosenek, myślę że w tych 10 na pewno każdemu coś się spodoba :)
Nie będę się rozpisywać na ich temat, wystarczy ich posłuchać :)

1. Secondhand Serenade - Never too late


2. Avril Lavigne - Give you what you like


3. L.U.C ft. K. Prońko, K2, Mesajah - W związku z tym


4. Ellie Goulding - Love me like you do


5. Kodaline - All I want


6. Kodaline - High Hopes


7. Olly Murs - Up ft. Demi Lovato


8. Sia - You're never fully dressed without a smile


9. Cheryl - I don't care


10. Kwabs - Walk


Na dzisiaj to tyle :) Następnym postem na 100% będą ulubieńcy i na 200% będą w przyszłym tygodniu ;3
Żegnam się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz