Menu

niedziela, 8 lutego 2015

Don't Starve, Fotoblog i Super ważna sprawa!

Tym razem nietypowo zacznijmy od końca tematu :)
Otóż super ważną sprawą są nakrętki :) Jeśli jest ktoś z okolicy Szczekocin, i zbiera nakrętki to dajcie mi znać! Facebook, komentarz na insta, ask, twitter, gg (8846536) - cokolwiek :) 
Zbieramy z koleżanką na leczenie i rehabilitację kolegi. W wyniku porażenia prądem i upadku z dużej wysokości leży w szpitalu w ciężkim stanie. Więc jeśli ktoś ma nakrętki, bo zbiera czy coś, niech da znać :)
__________
Przejdźmy do reszty tematu, 
Don’t Starve – przygodowa gra akcji z rysunkową grafiką, której premiera odbyła się 23 kwietnia 2013 roku na platformach Windows, Linux i OS X oraz 7 stycznia 2014 roku na PlayStation 4
Producent: Klei Entertainment
Tak dokładnie, wszystko spisane z wikipedii. Ale pomińmy to, chodzi o to że ta gra jest tak świetna, że aż uzależniająca. Maniaczę już 5 dzień i dalej nie mam dosyć, no ale życie realne wzywa. Grafika jest świetna - rysowana. Niżej kilka screenów :)






Kliknij żeby zobaczyć bliżej ;)



Świetna gra i wciąga na długo! Kto lubi takie przygodówki to polecam serio! :D



A co do kolejnej części tematu to odnowiłam fotobloga :) Odnowiłam, ponieważ go miałam ale dawno tam nic nie dodawałam. Usunęłam wszystkie posty i zaczęłam od nowa, więc jeśli kogoś to interesuje to zapraszam :)

http://photoblog.pl/seventysevens

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz